piątek, 10 kwietnia 2015

ISANA PROFESSIONAL POWER VOLUMEN SHAMPOO


ISANA PROFESSIONAL
POWER VOLUMEN

Szampon zwiększający
objętość włosów

Isana Professional
Power Volumen to seria,
której głównym zadaniem
jest zwiększenie objętości włosów.
W skład serii wchodzi szampon, pianka
i odżywka do włosów. Kosmetyki wzbogacone
są w kolagen,
ekstrakt z lilii wodnej oraz witaminę B5.
Nie zawierają sylikonu.
Zakupiłam tylko szampon jak na razie.
W Rossmannie w promocji zapłaciłam 5,99 zł.
Regularna cena to 8,99 zł.



 Szampon Isana Professional
Power Volumen

Bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy.
Ma rzadką konsystencję i łatwo się pieni.
Jest przezroczysty.
Nie podrażnia skóry głowy.
Po umyciu nie mamy wrażenia
tzw. "niedomycia" włosów.
Przedłuża świeżość włosów nie obciążając ich.
Włosy są w dobrym stanie do 3 dni.
Opakowanie to 250 ml w wygodnej, miękkiej tubie.
Zapach jest lekki i nie drażniący.
Nie mam po nim mdłości, yupi.
Efektu push-up nie zauważyłam,
ale i tak jestem zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz